Drukuj

Szanowni Słuchacze, jeśli potrzebujecie pomocy lekarza/pielęgniarki lub położnej poza godzinami pracy Waszej Przychodni czyli w nocy lub w święta możecie korzystać z nowo otworzonej infolinii (bezpłatnie).

Jak TPK działa w przypadku kontaktu telefonicznego

W trakcie rozmowy z konsultantem zostanie przeprowadzony z Tobą wstępny wywiad, podczas którego zostaniesz zapytany o imię i nazwisko oraz numer PESEL. Następnie skontaktuje się z Tobą pielęgniarka i w razie potrzeby lekarz.

NUMER TELEFONU 800 137 200

Możesz również wypełnić formularz pod linkiem https://dom.mz.gov.pl/nocna-swiateczna-opieka a w ciągu 3 godzin lekarz sam do Ciebie zadzwoni. 

 

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:

 

image001

Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:

Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę

w formie telekonsultacji.

W ramach TPK uzyskasz: